CVI Dom Maklerski klientem Cohn&Wolfe

Cohn&Wolfe zajmie się wzmocnieniem wizerunku rozpoznawalności marki CVI Dom Maklerski na rynku finansowym.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół Cohn&Wolfe zajmie się realizacją działań z obszaru komunikacji korporacyjnej. Szczególny nacisk zostanie położony na  edukacji rynku w obszarze obligacji korporacyjnych oraz pozycjonowaniu ekspertów CVI.

- Świat pozabankowego finansowania długiem mocno się zmienił na przestrzeni ostatnich lat. Dlatego uznaliśmy, że dobrym rozwiązaniem na wzmocnienie rozpoznawalności marki będzie edukowanie w tym obszarze. Chcemy pokazać, że finansowanie typu private debt to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych narzędzi finansowych - powiedział Rafał Lis, partner zarządzający CVI Dom Maklerski.

Umowę podpisano na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. Klienta pozyskano w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę