CVI Dom Maklerski klientem Cohn&Wolfe

Cohn&Wolfe zajmie się wzmocnieniem wizerunku rozpoznawalności marki CVI Dom Maklerski na rynku finansowym.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół Cohn&Wolfe zajmie się realizacją działań z obszaru komunikacji korporacyjnej. Szczególny nacisk zostanie położony na  edukacji rynku w obszarze obligacji korporacyjnych oraz pozycjonowaniu ekspertów CVI.

- Świat pozabankowego finansowania długiem mocno się zmienił na przestrzeni ostatnich lat. Dlatego uznaliśmy, że dobrym rozwiązaniem na wzmocnienie rozpoznawalności marki będzie edukowanie w tym obszarze. Chcemy pokazać, że finansowanie typu private debt to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych narzędzi finansowych - powiedział Rafał Lis, partner zarządzający CVI Dom Maklerski.

Umowę podpisano na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. Klienta pozyskano w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"