SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Cyber Monday": 15-procentowy wzrost wydatków na zakupy online

846 milionów dolarów wydali w poniedziałek Amerykanie na zakupy w sieci.

Za oceanem pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia określany jest jako "Cyber Monday", czyli dzień, w którym oficjalnie rozpoczyna się sezon świątecznych zakupów online. Tego dnia konsumenci wracają do pracy i szukają w internecie specjalnych okazji, na które nie trafili w tradycyjnych sklepach. Korzystają także z szybszych internetowych łączy w porównaniu z tymi jakie mają w domu.

W porównaniu z zeszłorocznym "Cyber Monday" (733 mln USD), wydatki Amerykanów na zakupy w sieci były wyższe o 15 procent - wynika z danych firmy badawczej comScore.

Od 1 listopada do 1 grudnia Amerykanie wydali w sieci W sumie 12,025 miliarda dolarów. To o 2 procent mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. comScore szacuje, że przez cały tegoroczny świąteczny okres zakupów (listopad i grudzień) wydatki wyniosą 29,2 miliarda dolarów, czyli tyle samo co w roku 2007.

źródło: comScore

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Cyber Monday": 15-procentowy wzrost wydatków na zakupy online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl