Cyfra+ chce zdobyć więcej reklam z rynku prasy

Plus + Magazyn Abonentów Cyfra + dołączył do portfolio Ad Meritum.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Od lutego Ad Meritum rozpoczyna współpracę z dwumiesięcznikiem Plus + Magazyn Abonentów Cyfra +  (wydawnictwo Direct Publishing Group Sp. z o.o.). Tytuł ma największy w Polsce nakład wśród magazynów drukowanych – 950 tys. egzemplarzy.

Za sprzedaż reklamy odpowiada Agnieszka Domańska dyrektor sprzedaży pism młodzieżowych m.in. „Eurostudent”, „Magazyn Motyw”, „Max Magazine”, „Hiro”.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały