SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowa muzyka nie wynagrodzi spadku sprzedaży płyt CD

Pomimo, że sprzedaż cyfrowej muzyki w ciągu najbliższych pięciu latbędzie stale rosła, to nie wynagrodzi ona wytwórniom spadkusprzedaży płyt CD.

W ciągu najbliższych pięciu lat internet osiągnie poziom ponad1/3 całego rynku sprzedaży muzyki - informuje serwis Radio Ink,powołując się na prognozę firmy badawczej Jupiter Research.

W 2012 roku wydatki na zakup muzyki w sieci mają wynieść 3,4miliarda dolarów. Jednak przy jednoczesnym spadku sprzedaży płytCD, oznacza to, że do tego czasu wytwórnie w sumie będą notowałymniejsze dochody.

Według analityków z Jupiter Research, internet będzie zastępowałsprzedaż tradycyjną w przypadku wielu, ale nie wszystkichkonsumentów. W związku z tym serwisy typu Napster czy Rhapsodywciąż będą miały na muzycznym rynku pozycję niszową.

źródło: Radio Ink

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyfrowa muzyka nie wynagrodzi spadku sprzedaży płyt CD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl