Cyfrowe karty SIM w sklepach Carrefour

Sieć sklepów Carrefour Polska wprowadza ofertę cyfrowych kart SIM. eSIM Travel Data umożliwia korzystanie z transmisji danych w ponad 100 krajach na świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cyfrowe karty SIM w sklepach Carrefour

Nowy produkt w sklepach Carrefour - eSIM Travel Data, dedykowany jest klientom podróżującym poza granice kraju. Dzięki tej usłudze nie ma już potrzeby fizycznego wkładania kart SIM do telefonu – urządzenie łączy się z siecią komórkową tak, jakby w nim była zwykła karta SIM.

eSIM Travel Data to cyfrowa karta SIM, która umożliwia łatwe korzystanie z transmisji danych w ponad 100 krajach na całym świecie. Można jej także używać jako DualSIM, gdzie drugą kartą będzie fizyczny SIM (np. z pakietem danych).

Aby rozpocząć korzystanie z usługi eSIM należy najpierw zweryfikować, czy posiadane urządzenie jest kompatybilne z usługą eSIM, aby mieć pewność, że możliwe jest skorzystanie z nowej oferty Carrefour. Następnie, konieczne jest wybranie odpowiedniego pakietu danych. Dzięki kilku opcjom możliwe jest łatwe dostosowanie usługi do potrzeb klienta. Po dokonaniu zakupu, klient otrzymuje cyfrową wersję karty eSIM, którą można natychmiast pobrać. Kolejnym krokiem jest instalacja eSIM na telefonie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat