SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy budżet Fitness First dla AKQA

Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę globalnego cyfrowegobudżetu reklamowego Fitness First - operatora największej sieciklubów fitness na świecie.

Po trwającym trzy miesiące procesie przetargowym AKQA pokonała wfinałowej rozgrywce o budżet agencję RMG Connect.

Zadaniem zwycięskiej firmy będzie przygotowanie dla FitnessFirst globalnej strategii cyfrowej, uwzględniającej stronęinternetową, reklamę, komunikację z klientami oraz działania wprzestrzeni mobilnej na 18 rynkach.

Obecnie bliski rozstrzygnięcia jest również przetarg na budżetreklamowy sieci w mediach tradycyjnych.

Pierwszy klub Fitness First został otwarty w 1993 roku. W roku2005 sieć została za 835 milionów funtów przejęta przez brytyjskiprywatny fundusz inwestycyjny BC Partners.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Fitness First dla AKQA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl