SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy budżet Fitness First dla AKQA

Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę globalnego cyfrowego budżetu reklamowego Fitness First - operatora największej sieci klubów fitness na świecie.

Po trwającym trzy miesiące procesie przetargowym AKQA pokonała w finałowej rozgrywce o budżet agencję RMG Connect.

Zadaniem zwycięskiej firmy będzie przygotowanie dla Fitness First globalnej strategii cyfrowej, uwzględniającej stronę internetową, reklamę, komunikację z klientami oraz działania w przestrzeni mobilnej na 18 rynkach.

Obecnie bliski rozstrzygnięcia jest również przetarg na budżet reklamowy sieci w mediach tradycyjnych.

Pierwszy klub Fitness First został otwarty w 1993 roku. W roku 2005 sieć została za 835 milionów funtów przejęta przez brytyjski prywatny fundusz inwestycyjny BC Partners.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Fitness First dla AKQA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl