Cyfrowy Polsat nie chce już ratingu od Moody’s

Cyfrowy Polsat zdecydował się nie przedłużać umowy z agencją ratingową Moody’s Investors Service.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Cyfrowy Polsat nie chce już ratingu od Moody’s
Zygmunt Solorz, główny akcjonariusz Cyfrowego Polsatu (fot. materiały prasowe)

W konsekwencji agencja Moody’s wycofała rating korporacyjny nadany Cyfrowemu Polsatowi.

Ostatni rating agencja nadała Cyfrowemu Polsatowi 5 października ub.r. - był to rating długoterminowy na poziomie „Ba3” z perspektywą negatywną.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-kupil-pak-pce-pantanomo-za-ile-energia,7169507364824705a ##

Pod koniec kwietnia br. Cyfrowy Polsat podpisał z konsorcjum polskich i zagranicznych instytucji finansowych umowy dotyczące dwóch kredytów w kwocie do 8,225 mld zł i jednego do 506 mln euro. Wszystkie kredyty są oprocentowane według zmiennej stopy procentowej, na którą składają się stopa WIBOR/EURIBOR i marża. Kredyty mają zostać spłacone do 28 kwietnia 2028 roku.

W połowie maja Cyfrowy Polsat i jego spółka zależna Polkomtel przedterminowo spłaciły 8,84 mld zł poprzednich kredytów.

W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost wpływów o 7,1 proc., głównie dzięki wyższej sprzedaży sprzętu, a jego zysk netto skurczył się o 212,8 do 71 mln zł. Firma na obsługę zadłużenia wydała 179 mln zł więcej niż przed rokiem. Zmalała sprzedaż płatnej telewizji i usług telefonicznych w modelu na kartę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa