SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Obowiązki przed meczem w bożonarodzeniowej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)

Cyfrowy Polsat zaczął kampanię z udziałem Jacka Braciaka reklamującą bożonarodzeniową promocję usługi telewizyjnej. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają Grey Group Poland, TFP i Vizeum.

Article

W spocie Jacek Braciak jako głowa rodziny razem z dwójką dzieci wykonują kolejne obowiązki przedświąteczne, przez co nie mogą oglądać meczu. Okazuje się, że w podobnej sytuacji jest sąsiad, który musi śledzić mecz na tablecie w garażu. Ostatecznie obie rodziny razem szykują się do Bożego Narodzenia i emocjonują transmisją sportową.

Reklama prezentuje ofertę, w ramach której przy zawarciu umowy na 24 miesiące dotyczącej telewizji satelitarnej i kablowej IPTV nowy klient dostaje gratis mobilny dostęp do serwisu Cyfrowy Polsat GO, natomiast za usługę telewizyjną nie płaci przez pierwsze 3 miesiące, a potem cena wynosi od 20 zł miesięcznie.

Usługa IPTV jest oferowana przez Cyfrowy Polsat od marca br., obejmuje dostęp przez internet do 152 stacji telewizyjnych z wykorzystaniem dekodera Evobox IP. Jest skierowana do klientów internetu stacjonarnego w Netii, Plusie lub Orange o minimalnej prędkości pobierania 8 Mb/s (w przeliczeniu na jeden dekoder).

Z kolei w połowie lipca operator wprowadził do sprzedaży telewizję internetową OTT umożliwiającą odbiór ponad 100 kanałów telewizyjnych przez internet od dowolnego dostawcy (po Wi-Fi lub kablu) oraz przeznaczony do tej usługi dekoder Evobox Stream.

 

Jacek Braciak w reklamach Cyfrowego Polsatu występuje od wiosny br. W pierwszej kampanii z jego udziałem promowano IPTV, a w kolejnej - usługę OTT.

Działania reklamowe firmy obejmują m.in. telewizję, internet, prasę oraz jej punkty sprzedaży. Za kreację reklam odpowiada agencja Grey Group Poland, za produkcję - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

Na koniec września br. grupa Cyfrowy Polsat miała sprzedanych w modelu abonamentowym 5,03 mln jednostkowych usług płatnej telewizji (0,1 proc. mniej niż rok wcześniej), w tym 1,18 mln w wariancie multiroom (3,4 proc. więcej niż przed rokiem).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Obowiązki przed meczem w bożonarodzeniowej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Gdyby nie Wszystkich Świętych to promocje bożonarodzeniowe u tych korposzczurów starowały by 2-go września zaraz po akcji Witaj Szkoło która zaczyna się tydzień po rozpoczęciu wakacji żeby wkurzyć uczniów!
2 0
odpowiedź
User
********
jak nazywa się ta Aktorka?
0 0
odpowiedź