Cyfrowy Polsat spodziewa się spadku współczynnika odpływu abonentów

Cyfrowy Polsat oczekuje, że w II połowie roku pozytywny wpływ nawyniki będzie miał spadek współczynnika abonentów, wynika zprezentacji spółki.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Oczekujemy spadku współczynnika odpływu abonentów" - czytamy wprezentacji.

W raporcie półrocznym spółka podała, że współczynnik odpływuabonentów (Churn) dla całego Cyfrowego Polsatu wyniósł w IIkwartale 9,4% wobec 7,0% w analogicznym okresie ubiegłego roku.

"Wzrost ten wynika przede wszystkim ze wzrostu współczynnikaodpływu abonentów Pakietu Familijnego, który wzrósł do 10,8% wokresie 12 miesięcy zakończonym 30 czerwca 2009 roku z 8,0% wokresie 12 miesięcy zakończonym 30 czerwca 2008 roku. Wzrostwspółczynnika odpływu abonentów Pakietu Familijnego jest częściowospowodowany znacznym wzrostem liczby abonentów poza okresempodstawowym umowy w porównaniu do analogicznego okresu 2008 rokuoraz zaostrzoną konkurencją na rynku płatnej telewizji, w wynikuktórej oferty promocyjne wszystkich operatorów są znacznieatrakcyjniejsze dla klientów, włączając w to naszą ofertępromocyjną" - zaznaczono w komunikacie.

Spółka poinformowała, że w wyniku takiej sytuacji częśćklientów, skutecznie rozwiązała z nią umowę na świadczenie usług,by ponownie podpisać nową umowę korzystając z atrakcyjnych ofertpromocyjnych oferowanych w okresie od początku stycznia 2009 rokudo połowy lutego 2009 r.

"Aby zapobiec dalszemu wzrostowi współczynnika odpływuabonentów, wprowadziliśmy programy utrzymaniowe skierowane donaszych abonentów" - czytamy dalej w komunikacie.

W I połowie 2009 roku grupa Cyfrowego Polsatu miała 128,72 mlnzł zysku wobec 142,96 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotachodpowiednio 659,63 mln zł wobec 526,50 mln zł.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu