SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cytrynowe złoto Lecha

Kompania Piwowarska S.A. dołącza "dysk olimpijski" do sześciopaków Lecha

Agencja reklamowa cytryna opracowała projekt graficzny do kolejnej promocji piwa marki Lech.

Z okazji zbliżającej się Olimpiady 2004 Kompania Piwowarska S.A. przygotowała specjalną promocję marki LECH Premium. Na jej zlecenie agencja reklamowa cytryna przygotowała oprawę graficzną nowego opakowania oraz płyty VCD zatytułowaną "dysk olimpijski" zawierającą hymn reprezentacji Polski Ateny 2004 w wykonaniu Smolika i Rojka oraz najwspanialsze momenty polskich Olimpijczyków z okresu 1964 - 2000. Filmy są komentowane przez Włodzimierza Szaranowicza. Płyta VCD będzie dołączana do sześciopaków z piwami LECH Premium  oraz wręczana przy kasach w mniejszych sklepach. Ponadto na nośniku VCD znajduje się informacja o nowej "Wielkiej Promocji Olimpijskiej LECHA". Marka LECH  jest oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej.

"Jesteśmy oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej. Chcemy uczcić ten fakt dołączając do naszych nowych sześciopaków płytę z najwspanialszymi momentami polskich Olimpijczyków z ostatnich 36 lat. Tym samym życzymy naszym zawodników równie dobrych wyników." - mówi Jacek Pobłocki, junior brand manager.  

Rewitalizacją marki piwa LECH Premium zajęła się agencja reklamowa cytryna. Agencja artystyczna Good Summer wyprodukowała ok. 900 tysięcy płyt "dysk olimpijski" dla Kompanii Piwowarskiej.

Dołącz do dyskusji: Cytrynowe złoto Lecha

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl