"Czarno na Białym" - nowa seria filmów firmy Atlas

Grupa Atlas rusza z nową seri filmów edukacyjnych „Czarno na Białym", które w przystępny i humorystyczny sposób mają obalać mity i potwierdzać fakty związane z pracą fachowców budowlanych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Czarno na Białym" - nowa seria filmów firmy Atlas

Bohaterami serii są fachowiec – Tomasz Kaczmarczyk (certyfikowany fachowiec Grupy Atlas) oraz reprezentant Atlasa – Adam Wójcik, kierownik ds. rozwoju produktów. 

W każdym odcinku podejmą oni wyzwania związane z codziennymi problemami napotykanymi w pracy na budowie rozkładając na czynniki pierwsze rozmaite pytania i wątpliwości, które nurtują fachowców w ich codziennej pracy.

Seria "Czarno na Białym" opiera się na lekkiej, humorystycznej konwencji, która ułatwia przyswajanie wiedzy. To połączenie edukacji z rozrywką ma sprawić, by filmy były nie tylko źródłem cennych informacji, ale również przyjemnym doświadczeniem dla widza. Pomysł na taką formę edukacyjną wziął się z tego, że fachowcy na rynku z jednej strony zderzają się z technicznymi zaleceniami i wytycznymi, z drugiej strony opierają się na własnej praktyce i przekonaniach, a czasem mitach, funkcjonujących na rynku wykonawczym.

- Tematy, jakimi zajmiemy się w ramach serii są związane z najczęściej zadawanymi pytaniami i problemami, z którymi spotykają się fachowcy. Nie są jedynie wynikiem naszych własnych doświadczeń, ale m.in. również dyskusji prowadzonych na popularnej facebookowej grupie Atlas zŁAPmy się, która zrzesza już blisko 30 tysięcy osób z branży. Chcemy, aby każdy fachowiec czuł się pewnie, korzystając z naszych produktów, dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do edukacji  - mówi Aneta Dobrzyńska, kierownik ds. komunikacji branżowej.

Inspiracje z sieci
Inspiracją i źródłem tematyki filmów serii “Czarno na białym” są zagadnienia jakie pojawiają się w sieci – zarówno na poziomie wyszukiwarki czy w formie konkretnych zapytań stawianych w mediach społecznościowych, jak też zagadnień podnoszonych bezpośrednio przez samych Fachowców podczas spotkań szkoleniowych czy walidacyjnych. Typowanie tematów odbywa się także na bazie obserwacji tzw. złych praktyk w konkretnym obszarze produktowym.
Każdy odcinek serii poświęcony będzie innemu zagadnieniu związanemu z chemią budowlaną i produktami pod marką Atlas. 

Za działania promujące serię filmów odpowiada agencja Sales&More. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero