SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Czas honoru 5” zyskał 300 tys. zł i przyniósł 8 mln zł z reklam

Piąta seria „Czas honoru” miała 340 tys. widzów więcej niż emitowana rok wcześniej czwarta edycja serialu. Wzrosły też jej wpływy reklamowe. W czasie emisji produkcji TVP2 zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Czas honoru, fot. TVP

Czas honoru, fot. TVP

Emitowany w okresie od 2 września do 25 listopada br. piąty sezon „Czasu honoru” oglądało średnio 2,52 mln widzów, co przełożyło się na 16,96 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 14,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Historyczny serial na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 21.15.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja zyskała 340 tys. widzów. Emitowany bowiem jesienią ub.r. „Czas honoru 4” śledziło 2,18 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 13,83 proc. i 12,66 proc. udziału (więcej na ten temat).

W czasie nadawania „Czasu honoru” TVP2 zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat, który emitował w tym czasie „Tylko muzykę” oraz filmy fabularne, a jego udział wyniósł 19,96 proc. Gorzej od Dwójki wypadły: TVN (filmy fabularne; 11,36 proc.) oraz TVP1 (również filmy; 10,48 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka zajęła trzecie miejsce za Polsatem i TVN.

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat 2962866 19,96% 22,54%
TVP2-Czas honoru 2517522 16,96% 14,43%
TVN 1686337 11,36% 14,64%
TVP1 1556156 10,48% 8,99%


Wpływy reklamowe z „Czasu honoru 5” wyniosły w sumie 7,8 mln zł. Poprzednia edycja serialu przyniosła z reklam 7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Początkowo TVP2 miała zakończyć emisję „Czasu honoru” po piątej serii. Jednak stacja rozważa nakręcenie szóstego sezonu produkcji, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Czas honoru 5” zyskał 300 tys. zł i przyniósł 8 mln zł z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
@ sztetke: Tak, poranna porcja żółci z dostawą do domu...
Rozumiem, że można mieć wiele zarzutów o wyraźne uproszczenia historyczne i schematyczność postaci, ale w sumie to i tak dobrze, że powstał serial tego typu - może kogoś zaciekawi bardziej tematyka wojny i prawdziwe historie ludzi z nią związanych.
Proponuję zakup słownika i odcięcie się od sieci na jakiś czas, by nie wypisywać 'głópot'.
PS: Lepiej by się stało, gdyby TVP nie ciągnęło już kolejnej serii, bo wskrzeszanie na siłę fabuły jeszcze żadnemu serialowi na dobre nie wyszło - przykładów jest aż nadto.
9 8
odpowiedź
User
Jacek z Huty
Dobry serial. Szkoda, że nie ma więcej tego typu filmów w TVP.
9 8
odpowiedź
User
Ja
@sztetke
Napisałeś: "Kto ogląda te bajki ??".
Kto? TY!
Przecież piszesz (co prawda z błędami): "... niemców i rosjan pokazano jako głópków".
Skąd byś wiedział, gdybyś nie oglądał :-)
9 8
odpowiedź
User
Tom
Najlepszy serial jaki obecnie emitowany jest (był) w telewizji. Mam nadzieję, że kolejna seria pojawi się już niebawem.
9 8
odpowiedź
User
megafan serialuzWwy
Skad ten durny motloch sie bierze, ktory oglada takie zenujace glupoty tefalenowskopolsatowskie, a nie cos tak genialnego, jak ten serial !!!!!!! wielkie uklony dla wszystkich tworcow i wykonawcow....ale takze dla widzow, ktorzy w czasach wszechogarniajacego intelektualnego dna....wybrali myslenie...
9 8
odpowiedź