“Czas na pranie, czas na ruch” – Persil z nową kampanią promującą aktywność fizyczną

Marka Persil wystartowała z nową kampanią, która ma zachęcać do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”.  Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
“Czas na pranie, czas na ruch” – Persil z nową kampanią promującą aktywność fizyczną
fot. materiały prasowe

Symbolem najnowszej kampanii Persila “Czas na pranie, czas na ruch” stała się biała koszulka z napisem “Zawsze dajesz z siebie wszystko”.  

W ramach kampanii marka podjęła współpracę z lekkoatletką Moniką Pyrek i jej fundacją “Skok w marzenia”. Planowane są działania, które pomogą młodym sportowcom poprzez wsparcie ich programem stypendialnym prowadzonym przez fundację.    

Za koncepcję kreatywną, strategię komunikacji oraz liczne elementy realizacyjne odpowiada agencja Chromatique.

– Punktem wyjścia w trakcie przygotowywania koncepcji tej kampanii były wymówki. Łatwo jest je znaleźć, by wytłumaczyć brak czasu na sport. A przecież ten czas jest, choćby na wyświetlaczu pralki. Czasem to tylko półgodzinny, szybki cykl, ale tyle starczy, by wyrobić nowe, lepsze nawyki, na przykład iść pobiegać, wsiąść na rower, czy poćwiczyć jogę w domu na macie. Zaproszenie do Team Persil to zachęta do tego, aby zawsze dawać z siebie wszystko. Cała strategia komunikacji powstała właśnie na tym przesłaniu – mówi Ewa Lach-Moore, strategic director w agencji Chromatique

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat