„Czas ucieka” w kampanii kotłów Viessmann

Pod hasłem „Czas ucieka” trwa kampania reklamowa kotłów kondensacyjnych firmy Viessmann. Akcja jest połączona z promocją cenową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii pod hasłem „Czas ucieka” Viessmann zachęca do wymiany starych kotłów na nowe, kondensacyjne. Firma podkreśla, że warto zrobić to już teraz, a nie w zimowym sezonie grzewczym. Każda z zawieszek roznoszonych w ramach tej akcji to równocześnie czek na 500 zł do wykorzystania przy zakupie nowego kotła Viessmann.

grafika

Działania reklamowe – zaplanowane od 7 czerwca do 31 sierpnia – oprócz dystrybucji ulotek na osiedlach domków jednorodzinnych w całej Polsce obejmują reklamy w prasie (magazyny branżowe, „Puls Biznesu”) oraz internecie (serwisy branżowe, strona i newsletter Viessmann). Kampanię firma Viessmann przygotowała i realizuje we własnym zakresie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber