Czasopisma w górę

Światowe wydatki na reklamy w czasopismach zwiększyły się wubiegłym roku o 2,7 procenta.

km
km
Udostępnij artykuł:

Międzynarodowa Federacja Prasy Periodycznej (InternationalFederation of the Periodical Press - FIPP) prognozuje, że do 2010roku tempo wzrostu utrzyma się na średnim rocznym poziomie 3,4procenta - informuje serwis Media Life.

Czasopisma tracą jednak udziały pod względem wydatkówreklamodawców na wszystkie media. W latach 2006 - 2010 mają onespaść z 12,5 do 11,4 procenta. Z drugiej strony będą one sobieradzić lepiej od prasy codziennej, w przypadku której w ciągunajbliższych trzech lat wydatki na reklamę będą co roku rosłyśrednio tylko o 2,8 procenta.

Z danych FIPP wynika również, że wydatki na reklamy wczasopismach w Chinach, w latach 2001 - 2006 zwiększyły się ponaddwukrotnie (ze 145 do 375 milionów dolarów), a w roku obecnymsięgną poziomu 515 milionów dolarów. Dla porównania, na rynkuamerykańskim w okresie 2001 - 2006 wydatki te wzrosły z 21,5 do25,2 miliarda dolarów, a w tym roku wyniosą 28,3 miliardadolarów.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]