Czekoladowe Pisanki w wielkanocnej kampanii Wedla

W internecie, sklepach i na outdoorze ruszyła wielkanocna kampania słodyczy Wedla. Akcję przygotowały firmy MRM Worldwide, Saatchi&Saatchi Digital, Huddleston, ZenithOptimedia i 24/7PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach świątecznej kampanii Wedla Czekoladowe Pisanki tej marki są dostępne w specjalnych, świątecznych opakowaniach. Wspierają je działania reklamowe pod hasłem „Razem na Święta”, które są prowadzone w oparciu o konwencję „Wedel. Fabryka Przyjemności” mającą na celu wzmocnienie wizerunku Wedla jako ponadczasowego dostarczyciela przyjemności oraz uwspółcześnienie komunikacji tej marki.

Jednym z głównych elementów akcji jest gra miejska „Gdzie Wedel ukrył Złotą Pisankę?”, która w niedzielę 17 kwietnia odbędzie się w Warszawie, Katowicach i Gdańsku. Każdy biorący udział w zabawie otrzyma dziennik zadań oraz mapkę z oznaczonymi punktami gry i wyruszy na poszukiwanie przygód i skarbu. Gra jest również dostępna w wersji internetowej – jako aplikacja w serwisach zlappisanki.pl i wedel.pl, a także dla użytkowników telefonów iPhone i odtwarzaczy iPod Touch.

grafika

Ponadto kampania reklamowa obejmuje punkty sprzedaży (stojaki, displaye, taśmy do ekspozycji paletowych) oraz outdoor. Kreację outdoorową przygotowała agencja Huddleston, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia. Internetową grę „Złap pisanki” stworzyła agencja MRM Worldwide, a jej aktywacją w social media i innymi działaniami w tym kanale zajmuje się agencja Saatchi&Saatchi Digital. Natomiast za gry miejskie oraz pozostałe działania PR odpowiada agencja 24/7PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?