SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czołowe serwisy społecznościowe i blogi w grudniu

MySpace i Google Blogger ponownie okazały się najpopularniejszymi wśród Amerykanów stronami internetowymi w kategorii serwisów społecznościowych i blogów.

W ubiegłym miesiącu MySpace zanotował 60,1 miliona unikalnych odwiedzin. Oznacza to wzrost o 9 procent w porównaniu z grudniem 2006 roku (55,3 mln) - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Online.

Za MySpace, w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych serwisów społecznościowych w USA znalazły się w ubiegłym miesiącu kolejno: Facebook (22,6 miliona unikalnych odwiedzin, wzrost o 72 procent w porównaniu z grudniem 2006), Classmates Online (10,7 mln, spadek o 6 procent), Windows Live Spaces (8,9 mln, wzrost o 2 procent), AOL Hometown (6,9 mln, spadek o 24 procent), Club Penguin (6,4 mln, wzrost o 137 procent), LinkedIn (4,8 mln, wzrost o 132 procent), Reunion.com (4,1 mln, spadek o 5 procent), AOL Community (4,1 mln, spadek o 22 procent) oraz Flixster (3,1 mln, wzrost o 316 procent).

Z kolei wśród blogów internetowych, w grudniu Google Blogger zanotował w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej wzrost liczby unikalnych odwiedzin o 48 procent, do poziomu 35,8 miliona.

W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych blogów w listopadzie znalazły się jeszcze: WordPress.com (13,4 miliona unikalnych odwiedzin, wzrost o 202 procent w porównaniu z grudniem 2006), Six Apart TypePad (10,2 mln, wzrost o 12 procent), tmz.com (9,5 mln, wzrost o 7 procent), LiveJournal (3,8 mln, spadek o 9 procent), Engadget (3,3 mln, wzrost o 52 procent), Xanga.com (2,5 mln, spadek o 43 procent), StyleDash (2,4 mln, wzrost o 57 procent), Thatsfit (2,3 mln, wzrost o 54 procent) oraz Gizmodo (1,9 mln, wzrost o 45 procent).

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Czołowe serwisy społecznościowe i blogi w grudniu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl