Czterolatek Claritas

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już cztery lata minęły od chwili, kiedy Claritas Polska wprowadził na polski rynek nowatorską dziedzinę jaką jest marketing precyzyjny. Przez ten czas firmie udało się zdobyć ponad 350 klientów, którzy korzystają z produktów i międzynarodowej wiedzy Claritas z zakresu marketingu baz danych, micromarketingu i marketingu bezpośredniego. W każdym z minionych czterech lat obroty firmy rosły o 100%.

"Jestem przekonany, że marketing precyzyjny, idealne dostosowanie oferty i bezpośrednie docieranie do klienta wielu firmom umożliwi przetrwanie w tych trudnym czasie. Coraz więcej polskich managerów zaczyna się z tym zgadzać. Do marketingu precyzyjnego musieliśmy przekonać nie tylko naszych klientów, ale również Polaków, którzy odpowiedzieli na Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług. Bez informacji od ponad 4 milionów respondentów na temat ich stylu życia nie moglibyśmy stworzyć największej konsumenckiej bazy danych i rozwijać naszych produktów i usług. - powiedział Prezes Krzysztof Kuwałek, który od początku zarządza firmą."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski