SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery agencje reklamowe walczą o obsługę sieci Saturn

Do przetargu na obsługę reklamową sieci elektromarketów Saturn (należącej do Media Saturn Holding Polska) zostały zaproszone agencje Ogilvy& Mather, H Warsaw, Scholz & Friends Warszawa i GPD Advertising. Ostatnio dla Saturna pracowała ta pierwsza.

Zwycięska agencja opracuje kompleksową strategię komunikacji sieci Saturn i będzie zajmować się jej bieżącą obsługą reklamową. Pierwszy duży projekt to jesienna kampania.

- Przetarg odbędzie się w pierwszym tygodniu lipca. Mamy nadzieję na wyłonienie zwycięzcy w pierwszym etapie i rozstrzygnięcie do połowy lipca - mówi Daria Perzyna, marketing manager Saturna. Współpraca ze zwycięską agencją ma mieć charakter długoterminowy.

W ostatnim okresie, od marca ub.r., obsługą reklamową Saturna zajmowała się agencja Ogilvy& Mather. Przygotowane przez nią spoty pokazywały dziwne odruchy klientów na ofertę tych sklepów, np. piskliwy okrzyk czy niekontrolowane ruchy gałek ocznych (obejrzyj jedną z tych reklam).

- Badania pokazały, że wyrazista kampania znacząco wpłynęła na świadomość marki i zaznaczyła obecność Saturna na reklamowym rynku, jednak przyjęty kierunek wymaga pewnych modyfikacji i ponownego odświeżonego spojrzenia - tłumaczy Daria Perzyna.

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje reklamowe walczą o obsługę sieci Saturn

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:-)
"Ta pierwsza" oznacza pierwszą z dwóch wymienionych. Przy czterech lepiej napisać "pierwsza z nich".
odpowiedź
User
bajon
Ogilvy.
GPD to dowcip.
odpowiedź