SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery domy mediowe w walce o budżet Unilever

Domy mediowe Carat, Initiative, Mindshare i PHD pozostały w walce obudżet na globalne planowanie i zakup mediów dla koncernu Unilever.

Na początku listopada mają zostać wybrani finaliści tejrozgrywki. W skali globalnej Unilever wydaje na reklamę około 5miliardów dolarów rocznie.

Rynki objęte przetargiem to m.in. Argentyna, Meksyk, USA,Kanada, wielka Brytania, Chiny, Indie, Francja, Niemcy, Hiszpania,Włochy, Holandia, Rosja, a także Polska.

źródło: Media Asia

Dołącz do dyskusji: Cztery domy mediowe w walce o budżet Unilever

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl