Cztery domy mediowe walczą o budżet ING Banku Śląskiego

Bankowa część Grupy ING ogłosiła w kilku krajach przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. W Polsce walczą o nią Pan Media Western, Carat, Media Direction OMD i Mindshare.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

ING Bank Śląski wybierze firmę do obsługi swojego budżetu mediowego w Polsce, kierując się przede wszystkim zaoferowanymi warunkami zakupu mediów (45 proc. ważności tej decyzji), a także transparentnością modelu współpracy oraz strategią i jakością obsługi (po 20 proc.). Mniej istotnymi kryteriami jest zespół obsługujący i wynagrodzenie firmy.

W rywalizacji biorą udział Pan Media Western, Carat, Media Direction OMD i Mindshare, z których ten pierwszy dom dotychczas obsługiwał budżet mediowy ING Banku Śląskiego. Rozstrzygnięcie przetargu – prowadzonego jednocześnie w ośmiu krajach w Europie – jest planowane na połowę bieżącego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu