SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Cztery Kąty” ze zmienionym układem i szatą graficzną. „Dorosło nowe pokolenie czytelników”

W czwartek 29 marca w sprzedaży ukaże się odświeżone wydanie miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora). Zmienia się logo i szata graficzna pisma oraz układ treści, dochodzą też nowe rubryki. Pojawi się więcej materiałów pokazujących wnętrza zaaranżowane z myślą o młodych czytelnikach.

W miesięczniku pojawią się nowe rubryki, jak np. „Nowy trend” - rubryka prezentująca najnowsze kierunki w urządzaniu wnętrz, „Polska marka” z informacjami na temat produktów dobrych polskich marek, czy „Z Instagrama” - ta rubryka będzie prezentowała najpiękniejsze zdjęcia z tego medium społecznościowego

Magazyn zyskuje też nową szatę graficzną. Zmiana zaczynać się będzie już od okładki. Zamieszczone na niej zdjęcie będzie bardziej czytelne i eleganckie. Oprócz głównej fotografii znajdą się na okładce także dodatkowe grafiki, obrazujące tematy z numeru. Nowością jest także odświeżone logo, złożone nowocześniejszą czcionką.

- Zmieniamy się przede wszystkim dlatego, że dorosło nam nowe pokolenie czytelników: młodych ludzi, którzy kupują i urządzają pierwsze w swoim życiu mieszkanie lub też muszą je przearanżować dla powiększającej się rodziny. W odświeżonych „Czterech Kątach” znajdą wszystko, czego potrzebują. Będziemy dla nich wsparciem i inspiracją – zapowiada Ilona Szajkowska, redaktor naczelna miesięcznika.

Nowa nawigacja ma ułatwić czytelnikom poruszanie się zarówno po całym numerze, jak i po poszczególnych tematach. Każde wydanie będzie podzielone według poszczególnych pomieszczeń: salonu, kuchni i łazienki, a w dziale „Magazyn” będą pojawiać się rotacyjnie inne ważne miejsca w domu. Z myślą o tych, którzy urządzają swoje pierwsze mieszkanie, w dziale „Tak mieszkamy” redakcja będzie prezentować więcej wnętrz zaaranżowanych na potrzeby młodych ludzi wchodzących w dorosłość lub tych, którzy zmieniają wystrój swojego lokum na potrzeby powiększającej się rodziny.

Kwietniowe wydanie „Czterech Kątów” kosztować będzie 6,99 zł. W prezencie dla czytelników do całego nakładu zostanie dodany egzemplarz dodatku „Niezbędnik ogrodnika”.

Sprzedaż odnowionego pisma wesprze promocja w radiach Agory, w prasie (czasopisma Agory, „Co Jest Grane 24”, „Mój Piękny Ogród”), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe), w telewizji (Domo+, Romance TV, TVN i stacje tematyczne), w kinach sieci Helios oraz na nośnikach reklamy wewnętrznej CityInfoTV. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Z danych ZKDP wynika, że w październiku 2017 roku sprzedaż „Czterech Kątów” wyniosła 36 305 egz.

Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” ze zmienionym układem i szatą graficzną. „Dorosło nowe pokolenie czytelników”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Naina143
Praca online jest teraz tak latwa w Internecie. Mozesz zarobic znaczna kwote w ciagu zaledwie kilku godzin. Moja dzienna wyplata to 600 $, po prostu pracuje kilka godzin na Facebooku

Mozesz to sprawdzic tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com
odpowiedź
User
Koki
Teraz mozesz zarobic ponad 600 $ w domu po kilku godzinach pracy. To niesamowite, ze pracuje, poniewaz sugeruje, abys to wypróbowal, poniewaz jest to gwarantowana platnosc, która jest prawdziwa i latwa w obsludze.

polaczony tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com
odpowiedź
User
Joannaodpapieru
"Dorosło nowe pokolenie czytelników" - to prawda. Siedzą w internetach :) hahahaha
odpowiedź