SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery kolory uczuć Tic Tac'a!

Teraz przy zakupie drażetek Tic Tac na kupującego czeka prezent -zawieszka na telefon komórkowy w kształcie serduszka, w jednym zczterech kolorów do wyboru. Promocję przygotowała firma Ferrero zmyślą o zbliżającym się dniu Św. Walentego.

Kreację reklamową nowej oferty Tic Tac zaprojektował polskioddział agencji reklamowej Publicis. Głównymi adresatami przekazusą młodzi ludzie, chętnie celebrujący Dzień Zakochanych.

Nowy spot reklamowy Tic Tac będzie emitowany w telewizji, wtakich stacjach jak: TVP 1 i TVP 2, Polsat, TV4, TVN, akorespondująca z reklamą kreacja pojawi się na łamach prasy wtytułach Twist, Bravo, Avanti, Joy, Cosmopolitan, Party, Popcorn,Dziewczyna, Cogito.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska.

Kampania - Tic-Tac Walentynki

Klient: Tic Tac

Przedstawiciel klienta:

Magdalena Łącka - Product Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Adam Miecznikowski - Group Account Director
Magda Niechwiej - Account Manager
Katarzyna Dąbrowska - Account Executive

Kreacja:
Sławek Figura - Senior Art Director
Joanna Szymczyk - Copywriter

Produkcja TV:
Cezary Szostek

Dom Mediowy: Carat Polska

Początek kampanii: 20 stycznia 2008 r.

Dołącz do dyskusji: Cztery kolory uczuć Tic Tac'a!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl