SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cztery oferty w przetargu PGNiG na obsługę w internecie

MullenLowe MediaHub, Codemedia, All4Affiliate oraz John Pitcher z Mastermind Media walczą w przetargu spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny na obsługę w zakresie marketingu internetowego - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.

Article

Przetarg na agencję interaktywną spółka prowadzi od drugiej połowy kwietnia br.

Wybrana w nim agencja (lub kilka – bo taką ewentualność spółka bierze pod uwagę) będzie pracować dla PGNiG przez dwa lata od momentu zawarcia umowy. Budżet spółki na te działania wynosi 6,642 mln zł brutto.

W przetargu wpłynęły 4 oferty. Złożyli je: MullenLowe MediaHub z ceną 5,83 mln zł, Codemedia z ceną 8,02 mln zł, All4Affiliate z ceną 19,82 mln zł oraz wspólnie Mastermind Media z John Pitcher z ceną 43,07 mln zł.

PGNiG zamierza wybrać maksymalnie dwie firmy do obsługi działań marketingowych w internecie. Podpisze z nimi tzw. umowy ramowe i w okresie ich obowiązywania będzie im na bieżąco zlecać określone projekty.

Wybrane firmy zajmą się kompleksową obsługą działań marketingowych spółki w Internecie, w tym zakupem powierzchni reklamowej, obsługą i prowadzeniem kampanii reklamowych w digitalu oraz kreacją i produkcją materiałów online.

Zakres współpracy przy konkretnych projektach będzie określany na bieżąco, w tzw. zaproszeniach do składania ofert - każda z dwóch wybranych firm otrzyma takie zapytanie, a po przygotowaniu ofert PGNiG wybierze ofertę jednej z nich i tej zleci realizację określonego projektu.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cztery oferty w przetargu PGNiG na obsługę w internecie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oficjalnie
Jaki sens mają przetargi, w których Wykonawca nie potrafi przygotować należycie dokumentacji, co później skutkuje takim właśnie rozstrzałem cenowym - oferta cenowa od 5 do 43 mln zł???
1 0
odpowiedź
User
nico
ale rozjazd - Wykonawcy nie wczytali się ? nie zapytali ? czy Zamawiający juz wie kogo wybrał ?
0 0
odpowiedź
User
Bolek
Dzbany smarują to dojadą, tak mi się wydaje.
0 0
odpowiedź