SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czteryczwarte kreuje wizerunek piekarni "Nowakowski"

Agencja Czteryczwarte wygrała przetarg na obsługę reklamową nowej sieci piekarnio-cukierni Nowakowski.

Początek współpracy zaowocował stworzeniem nazwy i symbolu dla nowej firmy.

Nowo powstała sieć będzie oferować wypiekane na miejscu gorące pieczywo i produkty cukiernicze, produkowane w oparciu o tradycyjne receptury z rożnych części kraju i świata. Powstające w większych miastach Polski punkty sprzedaży mają wyróżniać się nowoczesnym charakterem.

Agencja Czteryczwarte zajęła się opracowaniem systemu tożsamości wizualnej dla sieci Nowakowski. Pierwszym etapem było stworzenie nazwy i symbolu. Spośród kilku rozważanych kierunków i wielu propozycji wybrana została nazwa "Nowakowski”, połączona z hasłem „Gorąco polecam", eksponująca nazwisko właściciela, znanego z wieloletniej tradycji piekarniczej.

Agencja przygotowała także obecnie realizowaną strategię wprowadzenia firmy na rynek. Jej efekty będzie można zobaczyć już wkrótce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Czteryczwarte kreuje wizerunek piekarni "Nowakowski"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl