SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czwórka: większy zasięg i gwiazdy w programach

Ściągnięcie gwiazd do audycji autorskich, zwiększenie zasięgu oraz przygotowywanie programów skrojonych pod kątem oczekiwań grupy docelowej - takie działania podczas czatu internetowego zapowiedział Krzysztof Łuszczewski, dyrektor radiowej Czwórki.

Czwórka: większy zasięg i gwiazdy w programach

Łuszczewski przede wszystkim rozwiał wątpliwości internautów i zapewnił, że zmiana nazwy rozgłośni, która wcześniej funkcjonowała jako „Polskie Radio Euro”, nie będzie skutkowała modyfikacją grupy docelowej pod kątem coraz młodszych słuchaczy.

- Adresujemy nasz program do osób w wieku od 20 do 40 lat i do wszystkich młodych duchem. Nie planujemy w tej kwestii żadnych zmian – powiedział dyrektor Czwórki. Nie obawia się także, że grupa docelowa jego programu pokrywa się z grupą odbiorców radiowej Trójki. - Naszym celem jest uzupełnienie oferty programowej Polskiego Radia. Kluczem jest nie wiek słuchaczy, ale ich pasje, zainteresowania oraz gust muzyczny – wyjaśnił.

Łuszczewski zapowiedział też, że być może już niedługo zwiększy się zasięg stacji. Obecnie Czwórki można słuchać przede wszystkim w większych miastach. – Pracujemy nad rozszerzeniem zasięgu, ale jest to skomplikowane, zwłaszcza w dużych miastach, gdzie brakuje wolnych częstotliwości. Zwiększenie mocy naszych nadajników mogłoby zakłócić sygnał innych radiostacji. W Warszawie nadajemy na częstotliwości 92 MHz, gdzie nadajnik ma moc 100W. Dla porównania, Jedynka nadaje w stolicy na 92,4 MHz.

Zwiększenie mocy naszego nadajnika zakłóciłoby sygnał Programu 1 – wyjaśnia Łuszczewski.

Dyrektor Czwórki powiedział, że po wakacjach nie zmieni się znacząco ramówka programu, w której dominować ma muzyka.

Łuszczewski obiecał, że będzie próbował ściągnąć do audycji autorskich znane nazwiska z muzycznego świata. – Chcemy, aby byli to: Chemical Brothers, Muse, Daft Punk, jeśli tylko zaakceptują nasze warunki – podkreśla szef Programu 4 PR.

Czat z Krzysztofem Łuszczewskim odbył się 3 sierpnia 2010 za pośrednictwem strony internetowej radiowej Czwórki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Czwórka: większy zasięg i gwiazdy w programach

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tr
Chemical Brothers, Muse, Daft Punk?
Znowu pseudoalternatywa dla wszystkich, czyli alternatywa rodem z Radiozeta.
odpowiedź
User
lol
Ten Pan to chyba bzdury opowiada
miedzy 92 a 92,4 jest 0,4 Mhz róznicy a za odległość"bezpieczną" uważa się odstęp 0,3 Mhz - nie wiem w czym jest problem
Kiedyś mówiono o zamianie tych 2 częstotliwości 92,4 dla czwórki 92 dla jedynki
odpowiedź
User
wre
Gratuluję 11% zasięgu na terytorium RP, a z tymi 100 Watami w Warszawie to zapewne bardzo dobrze słychać.
odpowiedź
User
eb
"Łuszczewski obiecał, że będzie próbował ściągnąć do audycji autorskich znane nazwiska z muzycznego świata. – Chcemy, aby byli to: Chemical Brothers, Muse, Daft Punk, jeśli tylko zaakceptują nasze warunki – podkreśla szef Programu 4 PR".
Tak dla jasności, to byl zart pana dyrektora.
odpowiedź
User
zxe
" jeśli tylko zaakceptują nasze warunki " to raczej 4 będzie musiała akceptować czyjeś warunki.
odpowiedź