SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czy jest na to Metod?” - IKEA reklamuje meble kuchenne (wideo)

Na YouTubie i Facebooku wystartowała kampania reklamująca nowy system mebli kuchennych Metod dostępny w sklepach IKEA. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Czy jest na to Metod?”, przygotowała agencja K2.

Article

Akcja składa się z cyklu kilkuminutowych filmików, których bohaterami są charyzmatyczna dekoratorka wnętrz Ewa i pragmatyczny wykonawca Stefan. Wspólnie zastanawiają się nad różnymi problemami związanymi z aranżacją przestrzeni w kuchni. Wyzwanie może im rzucić każdy internauta, wypełniając formularz na stronie czyjestnatometod.pl.

Filmiki, udostępniane na youtube’owym kanale IKEA Polska, są wspierane reklamami na YouTubie, Facebooku i w Google AdWords.

Akcja reklamuje nowy system mebli kuchennych Metod, obejmujący 1,6 tys. różnych elementów. Filmiki mają przekonać odbiorców, że meble te można dopasować do każdej polskiej kuchni.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Czy jest na to Metod?” - IKEA reklamuje meble kuchenne (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zizu
Trzymajcie mnie... produkcja ciosana siekierą.
odpowiedź
User
Metody
Bardzo sztuczna gra aktorska pani...
odpowiedź
User
Zebra
IKEA musi reklamować nowe kuchnie, bo są znacznie mniej atrakcyjne i praktyczne niż poprzedni system i jakoś trzeba klientów namówić do ich kupna po absolutnie nieprzemyślanym wprowadzeniu takiej oferty.
odpowiedź