SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czy konsumenci lubią infolinię?

Researcher by Call Center Poland prowadzi stałe badanie przy użyciu systemu IVR kilkudziesięciu numerów infolinii obsługiwanych przez CCP.

Badanie to polega na kontakcie zwrotnym z osobami dzwoniącymi na infolinię, - których numer telefonu został zidentyfikowany przez centralę Call Center Poland- natychmiast po zakończeniu rozmowy z konsultantem. Po zakończeniu połączenia do losowo wybranych klientów dzwoni automat (Interactive Voice Response) i przeprowadza krótką ankietę na temat jakości właśnie przeprowadzonej rozmowy.

Z dotychczasowych obserwacji wynika, że klienci bardzo dobrze odbierają badanie i chętnie udzielają odpowiedzi na zadane pytania. Nie ma tu znaczenia branża, w jakiej działa dana firma. Duża w tym zasługa właściwego doboru pytań i odpowiednio skalkulowanego czasu trwania ankiety. Dzięki temu tylko niespełna 1% klientów przerywa badanie w trakcie, odpowiadając na jedno lub dwa pytania.
 
Wyniki badania wskazują jednoznacznie, że klienci lubią i cenią infolinię. Ponad 80% z ogółu ankietowanych wyraziło chęć ponownego kontaktu z telefonicznym centrum obsługi. Prawie 85% klientów jest bardzo zadowolona z rozmowy, a 80% uważa, że informacje zostały udzielone w sposób jasny i zrozumiały. Należy przy tym zaznaczyć, że często są to tzw "rozmowy roszczeniowe", w których dzwoniący oczekuje szybkiego rozwiązania problemu i doraźnej pomocy ze strony konsultanta.

Atutów badania przy pomocy systemu IVR jest wiele:

- pełna anonimowość ankietowanych osób zwiększa wiarygodność badania;
- niski koszt badania;
- możliwość otrzymania informacji na temat opinii Klientów w bardzo krótkim czasie;
- możliwość poznania opinii na szereg różnych tematów: ocena jakości obsługi na Infolinii, opinia na temat produktów, programów promocyjnych czy nagród;
- stałe podnoszenie jakości obsługi -konsultanci obsługujący infolinie mają świadomość, że każda rozmowa z klientem jest od razu oceniana.

Nie bez znaczenia jest również świadomość konsumenta, który na pewno doceni, że firmie zależy na dobrej obsłudze, a jego opinia jest dla niej ważna.

Wszystkim klientom, którzy zlecą obsługę infolinii Call Center Poland, Researcher oferuje duże zniżki lub bezpłatne badania IVR przez okres miesiąca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Czy konsumenci lubią infolinię?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl