SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dacia wprowadza nową identyfikację wizualną na swoich samochodach

Nowa identyfikacja wizualna Dacii (Grupa Renault) jest wprowadzana we wszystkich pojazdach marki. Zmiany są wprowadzane jednocześnie w całej gamie. Samochody z nowym emblematem można już zamawiać, a dostawy rozpoczną się pod koniec roku.

Po wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej marki na nośnikach komunikacji (w połowie 2021 r.) i po transformacji salonów i serwisów dealerów, która rozpoczęła się w tym roku, nadeszła kolej na samochody.

Samochody z nowym brandingiem można już zamawiać. Pierwsze samochody będą wydawane klientom w czwartym kwartale 2022 r.

Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej jest ukończeniem procesu zmian.

- Zaprezentowanie całej gamy Dacii z nową identyfikacją wizualną wyznacza trzeci i ostatni rozdział strategii jej wdrażania, procesu rozpoczętego ponad rok temu. Ta nowa odsłona pozostaje zgodna z naszymi wartościami – prostotą, solidnością, autentycznością – ale w bardziej stanowczy i nowoczesny sposób. Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej jest nowym, zauważalnym impulsem dla Dacii do osiągania celów marki - komentuje  Denis Le Vot,  dyrektor generalny marki Dacia.

Po raz pierwszy nowe modele będzie można zobaczyć na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w październiku 2022 roku. Następnie pierwsze samochody trafią do salonów Dacii.

Nowa identyfikacja wizualna Dacii

Emblemat Dacia Link jest symbolem nowej identyfikacji wizualnej marki, zajmuje honorowe miejsce pośrodku grilla z nowym, białym wzorem.

Emblemat tworzą minimalistyczne litery D i C powiązane jak ogniwa łańcucha. Symbolizują zarazem siłę i prostotę. Dacia Link jest widoczne już z daleka. Pojawia się również na deklach kół.

Kolejną widoczną zmianą jest pojawienie się logotypu Dacia z tyłu samochodu i na kierownicy. Litery logo są lżejsze i minimalistyczne - zachowano tylko to, co niezbędne, by pozostały czytelne.

Są też inne zmiany stylistyczne - lakier Szary Mégalithe na relingach dachowych, przednich i tylnych osłonach podwozia oraz lusterkach bocznych w modelach Sandero Stepway, Spring czy Duster.

- Czysta linia logo podkreśla typowe dla marki przywiązanie do tego, co naprawdę ważne. Również emblemat Dacia Link, zainspirowany światem mechaniki, kojarzy się z prostotą i solidnością. W dodatku jest symbolem więzi, która ma duże znaczenie w społeczności Dacii - mówi David Durand, dyrektor ds. designu Dacii.

Dołącz do dyskusji: Dacia wprowadza nową identyfikację wizualną na swoich samochodach

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polonez
Można? Można ... tylko nie u nas ...
odpowiedź
User
Afifasz
Ale to nadal jest Dacia.
odpowiedź
User
zibi
Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Dacii Dokker. Auto oczywiście z salonu. Wystarczyło kilka dni, żebym pożałował tego, że nie dopłaciłem 20-30 tys. i nie kupiłem czegoś innego.
odpowiedź