„Daj się znaleźć w internecie” - pkt.pl reklamuje się małym i średnim firmom

W radiu rozpoczęła się kampania reklamowa firmy pkt.pl skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Daj się znaleźć w internecie”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Kampania ma na celu zachęcić kolejnych przedsiębiorców, by nam zaufali i powierzyli promocję swojej firmy w internecie specjalistom pkt.pl - opisuje Anna Pszczółkowska, training & business development partner w firmie. - Stoją za nami liczby dowodzące skuteczności naszych działań, a także wieloletnie doświadczenie i wiedza, dzięki którym łatwiej nam zrozumieć i wesprzeć biznes klienta - podkreśla.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. pkt.pl zmieniła nazwę pkt.pl Marketing Zintegrowany i wprowadziła ofertę usług marketingowych w internecie dla małych i średnich przedsiębiorstw (więcej na ten temat).

Kampania reklamowa jest prowadzona obecnie w stacjach Antyradio, Radio Zet Gold, Radio Plus Warszawa oraz Radio Plus Radom, a wkrótce obejmie także Radio ZET.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu