Ze śniadaniówki Polsatu do „Dzień Dobry TVN”

Do zespołu „Dzień Dobry TVN” dołączył Damian Maliszewski, dziennikarz i reportażysta współpracujący wcześniej m.in. z „Gazetą Wyborczą”. Do śniadaniówki TVN przeszedł z programu „Halo tu Polsat”.

KML
KML
Udostępnij artykuł:
Ze śniadaniówki Polsatu do „Dzień Dobry TVN”
Damian Maliszewski

Damian Maliszewski dołączył do redakcji „Dzień Dobry TVN” pod koniec października. Wzmocnił zespół wydawców programu, gdzie pełni rolę podwydawcy. Niewykluczone, że z czasem w porannym formacie TVN pojawią się także reportaże jego autorstwa.  

Z “Halo tu Polsat” do “Dzień Dobry TVN”

Do śniadaniowego programu TVN Maliszewski przeszedł z Polsatu. Od czerwca, jako wydawca projektów specjalnych, pracował przy programie „Halo tu Polsat”, który zadebiutował na antenie na przełomie sierpnia i września. Ze śniadaniówki Polsatu odszedł niedługo po starcie programu.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Damian Maliszewski (@damianmaliszewski)

 

Wcześniej Maliszewski był związany z Agorą, współpracując z głównymi tytułami prasowymi tej spółki. Jego reportaże, najczęściej dotyczące tematyki społecznej, pojawiały się m.in. na łamach „Gazety Wyborczej”, w "Dużym Formacie" i „Wysokich Obcasach", a także w magazynach "Viva", "Elle Man Magazine", "Replika" czy portalu natemat.pl. 

Kolejna osoba w “Dzień Dobry TVN”

Damian Maliszewski to kolejna osoba, która w ostatnich tygodniach wzmocniła zespół “Dzień Dobry TVN”. Na początku listopada do redakcji dołączył reporter Onetu, Paweł Tworek, a w połowie października w śniadaniówce TVN pojawił się znany z Tik Toka dziennikarz filmowy Jacek Cygan, który zajmuje się tematyką show-biznesową. We wrześniu do grona gospodarzy programu dołączył dawny prezenter Polsatu Maciej Dowbor. 

W październiku program “Dzień Dobry TVN” był liderem formatów śniadaniowych, ze średnią oglądalnością na poziomie 328 tys. widzów, co przełożyło się na 7,7 proc. udziału stacji w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów, 9,29 proc. w przedziale wiekowym 20-54 oraz 8,64 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]