Ze śniadaniówki Polsatu do „Dzień Dobry TVN”

Do zespołu „Dzień Dobry TVN” dołączył Damian Maliszewski, dziennikarz i reportażysta współpracujący wcześniej m.in. z „Gazetą Wyborczą”. Do śniadaniówki TVN przeszedł z programu „Halo tu Polsat”.

KML
KML
Udostępnij artykuł:
Ze śniadaniówki Polsatu do „Dzień Dobry TVN”
Damian Maliszewski

Damian Maliszewski dołączył do redakcji „Dzień Dobry TVN” pod koniec października. Wzmocnił zespół wydawców programu, gdzie pełni rolę podwydawcy. Niewykluczone, że z czasem w porannym formacie TVN pojawią się także reportaże jego autorstwa.  

Z “Halo tu Polsat” do “Dzień Dobry TVN”

Do śniadaniowego programu TVN Maliszewski przeszedł z Polsatu. Od czerwca, jako wydawca projektów specjalnych, pracował przy programie „Halo tu Polsat”, który zadebiutował na antenie na przełomie sierpnia i września. Ze śniadaniówki Polsatu odszedł niedługo po starcie programu.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Damian Maliszewski (@damianmaliszewski)

 

Wcześniej Maliszewski był związany z Agorą, współpracując z głównymi tytułami prasowymi tej spółki. Jego reportaże, najczęściej dotyczące tematyki społecznej, pojawiały się m.in. na łamach „Gazety Wyborczej”, w "Dużym Formacie" i „Wysokich Obcasach", a także w magazynach "Viva", "Elle Man Magazine", "Replika" czy portalu natemat.pl. 

Kolejna osoba w “Dzień Dobry TVN”

Damian Maliszewski to kolejna osoba, która w ostatnich tygodniach wzmocniła zespół “Dzień Dobry TVN”. Na początku listopada do redakcji dołączył reporter Onetu, Paweł Tworek, a w połowie października w śniadaniówce TVN pojawił się znany z Tik Toka dziennikarz filmowy Jacek Cygan, który zajmuje się tematyką show-biznesową. We wrześniu do grona gospodarzy programu dołączył dawny prezenter Polsatu Maciej Dowbor. 

W październiku program “Dzień Dobry TVN” był liderem formatów śniadaniowych, ze średnią oglądalnością na poziomie 328 tys. widzów, co przełożyło się na 7,7 proc. udziału stacji w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów, 9,29 proc. w przedziale wiekowym 20-54 oraz 8,64 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami