Damięcki, Kwaśniewska, Socha i Wesołowski w kampanii przeciw HIV

Pod hasłem „Nie dostaniesz mnie!” trwa kampania promująca wykonywanie testów na obecność wirusa HIV. Twarzami akcji są Mateusz Damięcki, Aleksandra Kwaśniewska, Małgorzata Socha i Jakub Wesołowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kreacja kampanii „Nie dostaniesz mnie!” opiera się na podobieństwie ułożenia ręki po badaniu krwi do tzw. gestu Kozakiewicza. W akcji taką pozę przybierają Mateusz Damięcki, Aleksandra Kwaśniewska, Małgorzata Socha i Jakub Wesołowski. Ma to z jednej strony symbolizować walkę z HIV, a z drugiej – zachęcać do wykonywania bezpłatnych, anonimowych testów na obecność tego wirusa w organizmie. W ramach działań uruchomiono też stronę internetowa testnahiv.info.  

grafika

Kampania rozpoczęła się 24 listopada etapem teaserowym, a od 1 grudnia, czyli Światowego Dnia AIDS, trwa jej właściwa odsłona. Działania obejmują prasę (gazety i czasopisma ogólnopolskie) oraz outdoor (nośniki w Warszawie). Akcję przygotowała FireFly Group we współpracy z fotografem Rickardem Sundem, agencją fotograficzną Photoby oraz Zjednoczeniem na rzecz Żyjących z HIV/AIDS „Pozytywni w Tęczy”. Honorowy patronat nad kampanią objęli ją Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy i Krajowe Centrum ds. AIDS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat