SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Daniel Przemęcki nowym dyrektorem marketingu Danone w Polsce

Daniel Przemęcki objął stanowisko dyrektora marketingu spółki Danone w Polsce. Przejął obowiązki Ingi Songin, która przeszła do Reckitt Benckiser.

Daniel PrzemęckiArticle

Przemęcki będzie odpowiedzialny za zbudowanie polskiego zespołu marketingu firmy Danone. Dodatkowo jest odpowiedzialny za budowanie marki Activia w całym regionie CEN (Europa Środkowa i kraje nordyckie).

Daniel Przemęcki od 15 lat zdobywa doświadczenie w zespołach marketingu branży FMCG. Od 10 lat pracuje dla Danone, ostatnio odpowiadał za markę Danio.

Danone przeorganizował strukturę regionu Centralnej Europy i krajów nordyckich (CEN), w związku z czym wydzielono stanowisko dyrektora marketingu w Polsce.

Ostatnio za marketing koncernu w Polsce była odpowiedzialna Inga Songin, pełniąca funkcję dyrektor marketingu na Europę Centralną i kraje nordyckie. W maju menadżerka objęła stanowisko regional marketing director marek health na Polskę i kraje Europy Wschodniej w Reckitt Benckiser.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Daniel Przemęcki nowym dyrektorem marketingu Danone w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl