SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Danny DeVito reklamuje kumulację w loterii BZ WBK (nowe wideo)

Rusza kolejny etap kampanii reklamowej BZ WBK z udziałem Danny'egoDeVito. Aktor promuje podwyższoną nagrodę w loterii tego banku.

W kampanii reklamowej BZ WBK Danny DeVito rywalizuje o uwagęwidzów z główną nagrodą w loterii tego banku. W nowym spocie aktordowiaduje się, że wygrana zostaje podwyższona z 1 mln zł do 1 333tys. zł, co złości go tym bardziej, że nie potrafi wymówić popolsku tej drugiej sumy.

Akcja reklamuje nagrodę, którą można wylosować w loterii pozałożeniu 3-miesięcznej lokaty w BZ WBK. - Mamy nadzieję, że niejest to ostatnia kumulacja w naszej akcji, ponieważ kwota wygranejrośnie proporcjonalnie do ilości założonych lokat promocyjnych -komentuje Grzegorz Wyrzykowski, dyrektor departamentu marketingu BZWBK.




Druga odsłona kampanii, podobnie jak jej pierwsza część, jestprowadzona w telewizji (m.in. TVN, TVP1, Polsat, Discovery Polska),prasie (m.in. "Newsweek", "Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Polska","Fakt", "Przegląd Sportowy", "Wprost"), radiu (Radio ZET, ZłotePrzeboje, Eska, RMF FM), internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl,Gazeta.pl, gadugadu.pl) oraz placówkach BZ WBK. Kreacjęprzygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, natomiast zakupem iplanowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Danny DeVito reklamuje kumulację w loterii BZ WBK (nowe wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl