Dariusz Zieliński przeszedł z Marquarda do G+J

Dariusz Zieliński od 22 sierpnia br. objął stanowisko new business managera w G+J Polska. Zastąpił na nim Joannę Smułę, która z wydawnictwem rozstała się z końcem czerwca br.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Zieliński odpowiedzialny będzie za opracowywanie i sprzedaż akcji specjalnych pod markami magazynów “National Geographic Polska”, “NG Traveler”, “Focus” i “Focus Historia”.

Ostatnio Dariusz Zieliński był związany z wydawnictwem Marquard Media Polska, gdzie w biurze reklamy realizował projekty w tytułach wydawnictwa oraz był odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej.  Wcześniej pracował w agencji Ciszewski Public Relations S.A., w której jako account manager był odpowiedzialny za opracowywanie i realizację strategii komunikacji PR klientów z branży FMCG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska