SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dariusz Zieliński przeszedł z Marquarda do G+J

Dariusz Zieliński od 22 sierpnia br. objął stanowisko new business managera w G+J Polska. Zastąpił na nim Joannę Smułę, która z wydawnictwem rozstała się z końcem czerwca br.

Zieliński odpowiedzialny będzie za opracowywanie i sprzedaż akcji specjalnych pod markami magazynów “National Geographic Polska”, “NG Traveler”, “Focus” i “Focus Historia”.

Ostatnio Dariusz Zieliński był związany z wydawnictwem Marquard Media Polska, gdzie w biurze reklamy realizował projekty w tytułach wydawnictwa oraz był odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej.  Wcześniej pracował w agencji Ciszewski Public Relations S.A., w której jako account manager był odpowiedzialny za opracowywanie i realizację strategii komunikacji PR klientów z branży FMCG.

Dołącz do dyskusji: Dariusz Zieliński przeszedł z Marquarda do G+J

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ha, ha
Desancik.... Zmiana warty.... ze złej na gorszą...
odpowiedź
User
Nicky Santoro
Zawsze mnie zastanawia, co ludzi ciągnie do Grunera? Oczywiście poza przypadkami ściągania "wybitnych specjalistów" po rodzinie.
odpowiedź
User
Prawda...
Prawda... też się zastanawiam
odpowiedź