SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Darmowa piosenka wywindowała popularność witryny Coldplay

W dniu udostępnienia za darmo w internecie singla z najnowszejpłyty, witryna zespołu rockowego Coldplay zanotowała wzrost liczbyodwiedzin w USA aż o 1800 procent.

Takie dane przedstawiła firma badawcza Hitwise, która porównałaruch na stronie Coldplay.com w dniu 29 kwietnia, kiedy udostępnionona niej piosenkę 'Violet Hill', wobec 27 kwietnia - informujeserwis Marketing Charts.

Dzięki temu witryna stała się najczęściej odwiedzaną w USAstroną internetową w kategorii Bands and Artsits (Zespoły iArtyści), podczas gdy dwa dni wcześniej zajmowała odległą, 305.pozycję.

Za serwisem Coldplay.com, 29 kwietnia w pierwszej dziesiątcewspomnianej kategorii znalazły się witryny: Def Leppard(defleppard.com), The Clayboard (theclayboard.yuku.com), BillaGaithera (gaither.com), Chrisa Browna (chrisbrownworld.com), NeilaDiamonda (neildiamond.com), Beyonce Knowles (beyonceworld.net), NewKids on the Block (nkotb.com), Dr. Sam and the Frivolous ActionBlues Band (managedmusic.com) oraz Soulja-Boy (sodmg.com).

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Darmowa piosenka wywindowała popularność witryny Coldplay

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl