DAZN rozpoczyna współpracę z Google. Oferta targetowanych reklam podczas wydarzeń na żywo

Platforma DAZN, oferująca dostęp do streamingu wydarzeń i programów sportowych, wprowadza do swoich serwisów nowe zaawansowane rozwiązanie technologiczne, które umożliwi jej pokazywanie stargetowanych reklam. W tym celu nawiązała partnerstwo z Google.

sk
sk
Udostępnij artykuł:
DAZN rozpoczyna współpracę z Google. Oferta targetowanych reklam podczas wydarzeń na żywo

Na razie ta zaawansowana oferta będzie dostępna dla klientów z regionów niemieckojęzycznych - Niemcy, Austria, Szwajcaria (tzw. DACH). DAZN zapowiedział już rozszerzenie swojego własnego zespołu sprzedaży mediów, aby samodzielnie zajmować się swoją ofertą reklamową.

Jak zaznacza DAZN w komunikacie, ta zmiana oznacza integrację narzędzi Google Ad Manager 360 i DAI (Dynamic Ad Insertion), która umożliwi DAZN lepsze personalizowanie reklam w trakcie nadawanych na żywo wydarzeń i programów. Spowoduje to nie tylko nowe metody pomiaru wyświetleń reklam, ale wprowadzi także nowe metody zakupu.

DAZN informuje, że agencje i klienci będą mogli kupować reklamy w systemie automatycznym. „Ponieważ DAZN będzie zarządzać kreacją i wszystkimi aspektami wyświetlania, reklamodawcy będą mieli również gwarancję, że ich kampanie będą w 100 proc. dostosowane do danej marki” - zaznacza platforma.

Ta oferta zostanie początkowo wprowadzona tylko w regionie DACH. Ale wkrótce ma być dostępna na innych rynkach, gdzie już swoje usługi oferuje DAZN.

- DAZN integruje się z usługami Google, aby zmienić nasz sposób handlu reklamami. To połączenie, które zapewnia jakość zarówno klientom transmisji DAZN, jak i oczywiście naszym partnerom reklamowym – zaznacza Peter Burroughs, executive vice-president ds. mediów w DAZN.

Zmianami w wewnętrznym dziale mediów będzie kierować Haruka Gruber, wieloletni członek zespołu zarządzającego DAZN, który został mianowany nowym wiceprezesem ds. mediów na Niemcy, Austrię i Szwajcarię. Będzie odpowiedzialny za wszelkie działania reklamowe oraz partnerstwa z marką i mediami.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bundesliga-prawa-do-transmisji-meczow-sprzedane-za-4-4-mld-euro-nabywcami-sky-deutschland-dazn-i-sat-1-dlaczego-bundesliga-gdzie-ogladac-w-polsce,7170518973728897a ##

Warto zaznaczyć, że od lata 2021 użytkownicy DAZN w regionie DACH będą mogli oglądać piątkowe i niedzielne mecze Bundesligi (łącznie 106 meczów w sezonie), a na terenie Niemiec także 90 proc. wszystkich meczów Ligi Mistrzów (121 z 138 meczów).

DAZN wystartował w grudniu na 200 nowych rynkach, w tym także w Polsce. Miesięczny abonament wynosi u nas 7,99 zł. Daje możliwość oglądania walk kibicom boksu, a także dostęp do poszerzającego się archiwum klasycznych pojedynków i materiałów o sportowcach.

DAZN to platforma streamingowa funkcjonująca w sieci od 2016 r. Zainwestowała ogromne środki w zakup praw do transmisji sportowych. Chociaż początkowo serwis był dostępny w dziewięciu krajach - USA, Kanada, Hiszpania, Brazylia, Włochy, Niemcy, Austria, Szwajcaria i Japonia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami