SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DDB przygotowuje globalną kampanię dla Bridgestone

Berlińskie biuro agencji reklamowej DDB pracuje nad nową globalną kampanią dla firmy Bridgestone.

Kampania, która obejmować będzie głównie reklamy w telewizji i prasie, wystartuje w maju na rynku amerykańskim, europejskim, chińskim oraz japońskim.

W walce o prawo do przygotowania kampanii dla japońskiego producenta opon należąca do Omnicom Group agencja DDB pokonała Dentsu, Hakuhodo oraz The Richards Group.

Wszystkie wyżej wymienione firmy pracują dla Bridgestone w różnych regionach świata. Na naszym kontynencie kreatywne obowiązki pełni biuro DDB w Brukseli.

źródło: Adweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: DDB przygotowuje globalną kampanię dla Bridgestone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl