SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DDB walczy z BBH o budżet marek Flora i Becel

Agencje reklamowe DDB i Bartle Bogle Hegarty (BBH) walczą o kreatywny budżet należących do koncernu Unilever marek margaryny Flora i Becel.

Od 2004 roku BBH odpowiada za warty 2,7 miliona funtów budżet reklamowy Flory na rynku brytyjskim, a także za budżet Becel - europejskiego odpowiednika marki.

Z kolei DDB jest odpowiedzialna za brytyjski budżet reklamowy innej należącej do Unilever marki, służącego głównie do cienkiego smarowania kanapek i tostów Marmite.

"Marka Flora/Becel współpracuje z licznymi agencjami nad globalnymi kampaniami. Obecnie pracujemy z BBH nad nową kampanią na 2009 rok skupioną wokół profilaktyki serca. Nie byłoby właściwe dalsze tego komentowanie gdy cały czas trwają prace. BBH i DDB są na naszej liście agencji i mamy z nimi obiema ciągłe relacje" - powiedział rzecznik Unilever.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: DDB walczy z BBH o budżet marek Flora i Becel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl