DDB Warszawa zaoferuje system e-reklamowy SALESmanago

Agencja DDB Warszawa w ramach rozpoczętej właśnie współpracy z SALESmanago będzie oferować system do optymalizacji sprzedażowych kampanii reklamowych w internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
DDB Warszawa zaoferuje system e-reklamowy SALESmanago

Stworzony przez SALESmanago system Marketing Automation zawiera narzędzia do identyfikacji i monitoringu zachowania klientów na stronach www, dynamicznych personalizowanych e-maili, dynamicznej prezentacji treści na stronie, personalizowanego real-time biddingu oraz wsparcia sprzedaży bezpośredniej przez call center. Z systemu korzysta ponad tysiąc firm z Polski i zagranicy.

- Podpisanie umowy z SALESmanago to kolejny krok na drodze ekspansji interaktywnej agencji. Antycypujemy zmiany zachodzące na rynku reklamy i dodajemy marketing automation do naszej już szerokiej oferty usług - komentuje Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa. - Jesteśmy przekonani, że tego typu rozwiązania przyczynią się do osiągania lepszych wyników sprzedażowych przez naszych klientów - dodaje.

- Włączanie marketing automation do ofert agencji marketingowych jest już standardem w USA, a w Polsce coraz mocniejszym trendem. Dzięki połączeniu kompetencji typowo kreatywnych DDB z narzędziami umożliwiającymi budowanie procesów automatycznych i analizę tworzy się unikalny kontekst, w którym marketing ze sztuki staje się nauką. Za tym idą wyższe przychody agencji i wyższa retencja klientów - przekonuje Grzegorz Błażewicz, prezes SALESmanago Marketing Automation.

W DDB Warszawa na początku br. w obrębie działu strategii utworzono komórkę DDB Socials zajmującą się consultingiem w zakresie internetu i social media. Obecnie będzie ona odpowiadać za wdrażanie systemu SALESmanago u obecnych i potencjalnych klientów agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem