SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dealz podwoi liczbę sklepów w Polsce. Otwiera centrum dystrybucyjne

Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, właściciela m.in sklepów Pepco, otworzyła w Łyszkowicach (powiat łowicki) swoje pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce. Nowy magazyn pomoże w realizacji planów rozwojowych sieci, która chce podwoić liczbę swoich sklepów do końca 2023 roku.

Magazyn w Łyszkowicach został zatowarowany i już obsługuje sklepy Dealz zlokalizowane w całej Polsce - jest ich już ponad 170.

- Dynamiczny rozwój naszej sieci na polskim rynku wymaga od nas dużej elastyczności oraz sprawnej sieci logistycznej. Nowe centrum dystrybucyjne idealnie wpisuje się w nasze potrzeby również z racji jego położenia geograficznego - strategicznego z transportowego i kosztowego punktu widzenia. Dzięki niemu będziemy mogli zapewnić nieprzerwaną dostępność produktów, po które tak chętnie sięgają nasi klienci -  komentuje Marcin Langowski CEO w Dealz Poland.

Centrum dystrybucyjne jest przygotowane do pracy trzyzmianowej przy potencjale zatrudnienia dla 600 osób. Zastosowano w nim szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, w tym m.in. wózki widłowe z bateriami litowo-jonowymi z szybkim ładowaniem elektrycznym, co bardzo podnosi produktywność procesów magazynowych, oraz instalację fotowoltaiczną, która zasila oświetlenie zewnętrzne obiektu.

Dealz sprzedaje produkty spożywcze i drogeryjne

Duża powierzchnia magazynowa oraz strefa wysokiego składowania pozwalają na zgromadzenie i obsłużenie szerokiego zakresu artykułów. Dealz skupia się na sprzedaży produktów z sektora FMCG, w tym kategorii spożywczych oraz drogeryjnych. Pozostała cześć oferty to produkty przemysłowe, m.in. artykuły dekoracyjne, wyposażenia domu czy zabawki.

Lokalizacja magazynu w centralnej Polsce - w Parku Logistycznym w Łyszkowicach - nieopodal przecięcia się autostrad A1 oraz A2, zapewnia doskonałą komunikację ze wszystkimi miastami, umożliwiając sprawną obsługę procesów dostaw do sklepów Dealz - w ciągu 36 godzin od momentu złożenia zamówienia przez sklep. Poza powierzchnią magazynową w budynku zlokalizowane są także komfortowe powierzchnie biurowo-socjalne przeznaczone dla pracowników zarządzających operacjami logistycznymi.

Dealz działa w Polsce od 2018 r.

Otwarcie nowego magazynu to jeden z elementów szerszego procesu zmian w Dealz. W najbliższych miesiącach sieć planuje wprowadzenie w Polsce programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej oraz wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych. Firma pracuje także nad optymalizacją swojego łańcucha dostaw, co pozwoli na jeszcze sprawniejszą obsługę istniejących oraz nowych sklepów.

Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu, a obecnie w Polsce działa już 170 placówek oferujących asortyment ponad 3000 produktów znanych marek. Sklepy sieci spotkać można głównie w centrach i parkach handlowych. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.

Pepco Group jest też właścicielem sklepów Pepco oraz Poundland - odpowiednika sieci Dealz na Wyspach Brytyjskich.

 

Dołącz do dyskusji: Dealz podwoi liczbę sklepów w Polsce. Otwiera centrum dystrybucyjne

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hejko
Pamiętam, jak Dealz zawitał do Polski. Był to fajny sklep i bardzo konkurencyjny do wszystkich podmiotów typu Kuchnie Świata, bo można było w nim znaleźć podobne rzeczy w spoko cenach. Teraz mam wrażenie, że jest tam mniej ciekawych artykułów i raczej przeważają tam marki i produkty, które są do zakupienia w innych sklepach
odpowiedź
User
Figur
Straszna tandeta za 5 PLN. Kto tam kupuje? I co...
odpowiedź
User
Janusz woli
Wolę Auchana.
odpowiedź