SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dębowe Mocne: Na dobre rzeczy warto poczekać (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa piwa Dębowe Mocne. Akcję pod hasłem „Na dobre rzeczy warto poczekać” przygotowały firmy GPD Advertising, FilmWorks i Starcom.

Dębowe Mocne: Na dobre rzeczy warto poczekać (wideo)

Nowy spot reklamowy Dębowego Mocnego jest utrzymany w konwencji filmu kostiumowego. Dwóch bohaterów, którzy po kryjomu zakradają się do piwnicy arystokraty, zostaje przyłapanych przez gospodarza domu, ponieważ zbyt długo raczyli się piwem tej marki. Cała historia ma przewrotnie ilustrować hasło: „Na dobre rzeczy warto poczekać”.


Spot od 27 sierpnia jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz wybranych kanałach tematycznych.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, produkcją reklamy zajęła się firma FilmWorks, a media zaplanował dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dębowe Mocne: Na dobre rzeczy warto poczekać (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
never2windy
Wszystko pieknie, tylko ze claim "Na dobre rzeczy warto poczekac" wyglada dziwnie znajomo... 12 lat temu oparta o ten koncept zostala reklama Guinessa: http://www.youtube.com/watch?v=zff9hVH3ptY
8 8
odpowiedź