Dębowe wraca z reklamami - „majstersztyk” zamiast „mocnego” (wideo)

Rusza pierwsza od czterech lat szeroko zasięgowa kampania reklamowa piwa Dębowe (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), w którego identyfikacji produktowej nastąpiły spore zmiany. Akcję przygotowały i realizują firmy Mango Design, G7, OTO, Focus Advantage, IQ Marketing , Lubię To i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dębowe wraca z reklamami - „majstersztyk” zamiast „mocnego” (wideo)

Z nazwy piwa Dębowe zniknęło określenie Mocne, czemu towarzyszyło wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej napoju. Zaprojektowała ją agencja Mango Design.

W komunikacji marketingowej Dębowego akcent z wysokiej zawartości alkoholu został przeniesiony na walory smakowe. Nowe reklamy podkreślają, że piwo to jest produkowane w Tyskich Browarach Książęcych według tradycyjnej receptury z wysokiej jakości Chmielu Marynka. Odzwierciedla to slogan: „Dębowe. Majstersztyk”.

Piwo w nowej wersji jest kierowane do starszych konsumentów niż poprzednio, częściej sięgających po piwa mocniejsze.

grafika

Startująca właśnie kampania to pierwsza po czterech latach przerwy duża akcja reklamowa Dębowego. Będzie prowadzona w telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze. Potrwa sześć miesięcy.

Spot telewizyjny, będący zaktualizowaną wersją reklamy emitowanej 10 lat temu, przygotowały agencja G7 oraz studio produkcyjne OTO. Reklamy outdoorowe opracowała agencja Focus Advantage, materiały POS - agencja IQ Marketing, a działania w internecie realizuje agencja Lubię to. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]