SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DEMO szuka dyrektora działu kreacji

Agencja DEMO Effective Launching rozpoczęła rekrutację na stanowisko dyrektora działu kreacji

Nowo przyjęta osoba ma odpowiadać za pracę zespołu copywriterów, grafików i specjalistów ds. DTP. Jej zadaniem będzie także dbanie o rozwój podwładnych, sprawną organizację pracy działu oraz efektywną współpracę z pozostałymi działami firmy.

Do tej pory w DEMO nie było stanowisko dyrektora działu kreacji, a pracownicy kreacji podlegali bezpośrednio dyrektorowi zarządzającemu. Dopiero teraz - ze względu na bardzo dynamiczny rozwój agencji - postanowiono utworzyć to stanowisko.

"Poszukujemy menedżera z doświadczeniem w pracy w agencji reklamowej, który powinien wykazać się udokumentowanymi osiągnięciami w realizacji kampanii reklamowych. Musi to być naprawdę ktoś nietuzinkowy, potrafiący kierować samodzielnymi zespołami kreatywnymi, jednocześnie inspirując i doradzając im. Osoba ta musi także twardo stąpać po ziemi i dbać o zgodność tworzonej kreacji z przyjętymi założeniami strategicznymi" - powiedział Rafał Ałasa, odpowiedzialny w DEMO za przyjmowanie nowych pracowników.

DEMO to jedna z największych niesieciowych agencji reklamowych w Polsce, która działa na rynku ogólnopolskim od czternastu lat. Agencja specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz w repozycjonowaniu produktów już istniejących. Do klientów DEMO należą największe i najbardziej znane polskie marki, takie jak m.in. Bakoma, Białe, Kamis i Ludwik.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: DEMO szuka dyrektora działu kreacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl