SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DEMO wygrywa budżet marki Zozole

Agencja DEMO Effective Launching wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej dla cukierków musujących Zozole

Agencja DEMO Effective Launching wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej dla cukierków musujących Zozole, których producentem jest firma Mieszko SA. Zadaniem DEMO będzie stworzenie bardziej atrakcyjnego i charakterystycznego wizerunku Zozoli, a także ugruntowanie ich pozycji jako lidera w kategorii cukierków musujących dla dzieci.

"O wyborze DEMO zadecydowała najlepsza koncepcja strategiczna oraz kreacja. Jestem przekonana, że wcielenie tych rozwiązań w życie spowoduje jeszcze większą popularność naszych cukierków wśród dzieci i młodzieży szkolnej" - powiedziała Arlena Skaba, Senior Brand Manager w Mieszko SA.

Przyjęte założenia strategiczne dla marki Zozole zakładają konsekwentne komunikowanie atrybutu musowania cukierków i unikatowych doznań smakowych, jakie zapewniają. W planach jest także znaczne rozbudowanie świata Zozola, wirtualnej postaci wykreowanej na potrzeby marki.

"W świecie Zozola każdy może się dobrze bawić. Postać ta uosabia dobrego kumpla, energicznego i przekornego mądrali, żartownisia. Taki wizerunek Zozoli będziemy promować" - zapowiada Arlena Skaba z Mieszko SA.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: DEMO wygrywa budżet marki Zozole

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl