DEMO wygrywa budżet marki Zozole

Agencja DEMO Effective Launching wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej dla cukierków musujących Zozole

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja DEMO Effective Launching wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej dla cukierków musujących Zozole, których producentem jest firma Mieszko SA. Zadaniem DEMO będzie stworzenie bardziej atrakcyjnego i charakterystycznego wizerunku Zozoli, a także ugruntowanie ich pozycji jako lidera w kategorii cukierków musujących dla dzieci.

"O wyborze DEMO zadecydowała najlepsza koncepcja strategiczna oraz kreacja. Jestem przekonana, że wcielenie tych rozwiązań w życie spowoduje jeszcze większą popularność naszych cukierków wśród dzieci i młodzieży szkolnej" - powiedziała Arlena Skaba, Senior Brand Manager w Mieszko SA.

Przyjęte założenia strategiczne dla marki Zozole zakładają konsekwentne komunikowanie atrybutu musowania cukierków i unikatowych doznań smakowych, jakie zapewniają. W planach jest także znaczne rozbudowanie świata Zozola, wirtualnej postaci wykreowanej na potrzeby marki.

"W świecie Zozola każdy może się dobrze bawić. Postać ta uosabia dobrego kumpla, energicznego i przekornego mądrali, żartownisia. Taki wizerunek Zozoli będziemy promować" - zapowiada Arlena Skaba z Mieszko SA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu