SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dentsu tworzy Global Media Practice

Grupa reklamowa Dentsu tworzy strukturę Global Media Practice. Jej prezesem mianowano Williama Swayne'a. 

William Swayne, który rozpoczął karierę w należącej do Dentsu agencji mediowej Carat w 2000 roku, został mianowany prezesem Global Media Practice - nowej spółki w grupie Dentsu w ramach restrukturyzacji i trwającej reorganizacji „One Dentsu”.

Dentsu mianowało też dwie inne osoby na porównywalne stanowiska na szczeblu korporacyjnym: Pete'a Steina na prezesa globalnej praktyki CXM oraz Yasuharu Sasaki na globalnego dyrektora kreatywnego i szefa globalnej praktyki kreatywnej.

- Tworząc Global Media Practice Dentsu składa oświadczenie na temat tego, jak będzie wyglądać przyszłość zintegrowanych, kompleksowych rozwiązań dla klientów – powiedział Jean Lin, prezes grupy ds. globalnych praktyk w Dentsu. 

W ramach swojej nowej roli William Swayne, który wcześniej pełnił funkcję dyrektora ds. klientów Dentsu Aegis Network, będzie współpracował z prezesami globalnych marek medialnych Dentsu, w tym Fioną Lloyd z Carat i Amandą Morrissey z iProspect, a także z platformą programowego zarządzania mediami Amplifi.
 

Dołącz do dyskusji: Dentsu tworzy Global Media Practice

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl