dentsu X autorem nowej kampanii Estée Lauder

Pod hasłem "jESTÉEm sobą"  ruszyła nowa kampania reklamowa firmy kosmetycznej Estée Lauder, promująca pewność siebie wśród Polek. Działania digital i offline przygotowała agencja dentsu X (dentsu Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
dentsu X autorem nowej kampanii Estée Lauder

Marka Estée Lauder stworzyła projekt "jESTÉEm sobą", który ma łączyć i wspierać wszystkie kobiety niezależnie od ich celów, planów na przyszłość, sytuacji życiowej czy priorytetów.

Marka chce wspierać pewność siebie kobiet nie tylko poprzez produkty, które oferuje, ale również poprzez bycie częścią społeczności i realne działania.

W ramach inicjatywy, od września dostępna jest designerska, limitowana edycja podkładu Double Wear. Produkt dostępny jest w 15 odcieniach, a na specjalnym flakoniku pojawiły się grawer oraz ilustracja projektu polskiej artystki, Magdaleny Pankiewicz. Dodatkowo, 10 zł ze sprzedaży każdej kolekcjonerskiej buteleczki Double Wear, sprzedanej w okresie 1-30 września 2022 roku w następujących kanałach sprzedaży: esteelauder.pl, salony firmowe Estée Lauder, Douglas Polska, douglas.pl, Sephora Polska, sephora.pl, przekazywana jest na rzecz Fundacji Sukces Pisany Szminką.

Kampania “jESTÉEm sobą”  obejmuje digital (Facebook Ads, TikTok Ads, YouTube Ads), a także najpopularniejsze magazyny dedykowanych polskim kobietom, jak "Twój Styl" czy "Wysokie Obcasy". Oprócz tego, kampania promowana jest również na niestandardowych nośnikach OOH w największych galeriach handlowych w Polsce – za ich zakup odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska). Zaangażowani są też influencerzy i partnerzy projektu (Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, SWPS, Her Impact).

Za realizację kampanii odpowiada agencja dentsu X z grupy dentsu Polska, która obsługuje Estée Lauder Companies na wszystkich rynkach od 2018 roku. Koncept kreatywny przygotowała Agencja Przestrzeń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"