SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Desant z Grupy Allegro do Fratrii. Karol Skorupski szefem biura reklamy

Karol Skorupski, dotychczasowy dyrektor biura reklamy Grupy Allegro i GG Network, został od kwietnia br. dyrektorem biura reklamy Fratrii. Wraz z nim z Grupy Allegro i GG Network do wydawcy "W Sieci" przeszli też Marcin Ośmiałowski i Łukasz Sobol.

Karol Skorupski Article

- Wzmacniamy zespół wydawnictwa w związku z bardzo dobrymi wynikami naszych tytułów i kolejnymi projektami, nad którymi pracujemy - wyjaśnia Tomasz Przybek, prezes Grupy Fratria. - Karol Skorupski to profesjonalista, zna doskonale rynek i rynek zna jego - dodaje. 

Fratria w drugiej połowie kwietnia br. zamierza wydać nowy tygodnik o charakterze tabloidu, poświęcony polityce, sprawom społecznym oraz show-biznesowi, zawierający też program telewizyjny. Tytuł ma liczyć 48 stron i ukazać się w nakładzie 500 tys. egz. Jak niedawno informowaliśmy, pracują nad nim byli dziennikarze „Faktu”. Spółka podaje, że powierzchnia reklamowa pierwszego numeru pisma jest już niemal w całości sprzedana.

Karol Skorupski pracował w biurze reklamy Grupy Allegro i GG  Network od lutego 2012 roku. Wcześniej przez osiem lat był związany z Ringier Axel Springer Polska  - był tam kolejno dyrektorem biura reklamy dziennika „Fakt”, dyrektorem biura reklamy prasy codziennej i dyrektorem sprzedaży korporacyjnej. Wcześniej związany był z Grupą Polskapresse i agencją Media Tak. Jest absolwentem SGH w Warszawie.

Marcin Ośmiałowski był w Grupie Allegro i GG Network dyrektorem sprzedaży agencyjnej. Wcześniej też związany był z RASP jako dyrektor ds. klientów strategicznych i agencyjnych w biurze reklamy prasy codziennej. Z kolei Łukasz Sobol pracował w biurze reklamy Allegro i GG Network jako project manager. 

Ostatnio do Fratrii dołączył też Artur Grabowski, który w wydawnictwie został dyrektorem produkcji i dystrybucji (więcej na ten temat).

W portfolio wydawnictwa Fratria są obecnie tygodnik opinii „W Sieci”, miesięczniki „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda” oraz serwisy internetowe z Grupy wPolityce.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Desant z Grupy Allegro do Fratrii. Karol Skorupski szefem biura reklamy

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kl
To profesjonalista i świetny współpracownik. Karol, powodzenia!
37 9
odpowiedź
User
Das
Karolus Wielgus ! Powodzenia !!!
25 10
odpowiedź
User
Axel senior
Brawo Karol! Teraz będziesz miał okazję, żeby skopać tyłki tym oprawcom z Domaniewskiej
29 10
odpowiedź
User
Super
Brawo chłopaki. I Fakcik do piachu. ;-) trzymamy za Was kciuki!
31 10
odpowiedź
User
raz
Tygodnik o charakterze tabloidu, poświęcony polityce, tytuł ma liczyć 48 stron. To W Sieci będzie teraz miało 150 stron? Bo tabloidu politycznego oni wydawać nie muszą, przecież mają go w ofercie.
13 16
odpowiedź