SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

770 tys. widzów śledzi nowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, Polsat stacją trzeciego wyboru

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” ogląda średnio 770 tys. widzów. Produkcja daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jakub Szczęsny oraz Anna Cybulska; fot. PolsatJakub Szczęsny oraz Anna Cybulska; fot. Polsat

Premierowe odcinki nowego serialu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” na antenie Polsatu oglądać można w niedziele o godz. 17.40, począwszy od 7 marca br. Średnia widownia produkcji do 21 marca wyniosła 770 tys. osób, co przełożyło się na 5,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 838 tys. oglądających.

Polsat w paśmie nadawania polskiej odsłony „Design Dream” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. „Ojca Mateusza” i teleturniej „Jaka to melodia?”, osiąga 9,89 proc. udziału. Druga jest TVP2 (gł. „Panorama”, „Pogoda” i „Boso przez świat”; 6,43 proc.), a czwarty - TVN (filmy i „Równi sobie”; 4,32 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem.

O czym jest program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”

W każdym odcinku programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w Polsacie sześciu projektantów wnętrz ma zadanie stworzyć projekt pomieszczenia jak najbardziej dopasowanego, pod względem funkcji i stylu, do wymagań bohaterów odcinka. Projekty mają być odpowiedzią na zmiany zachodzące w życiu tych osób.

Ich prace ocenia jury w składzie Jakub Szczęsny oraz Anna Cybulska. Show prowadzi piosenkarka Anna Wyszkoni.

Partnerem reklamowym programu jest Ikea. Za realizację programu odpowiada Rochstar. Projekt jest oparty na licencji zagranicznej.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: 770 tys. widzów śledzi nowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, Polsat stacją trzeciego wyboru

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mola
Bardzo fajny program.
odpowiedź
User
pipi
no przenuda panie rochstar
odpowiedź
User
Piotr
Tego sztucznego i nudnego programu nie sposób oglądać i więc nic dziwnego że ludzie nie chcą tego oglądać .
odpowiedź