Deweloper Media uruchomiło IMOsports.pl. Szefem Matusiak, w redakcji Godlewski, Klemba i Oliwa

Należąca do Cavatina Holding spółka Deweloper Media uruchomiła serwis IMOsports.pl. Jego szefem jest Jarosław Matusiak, poprzednio prezes spółki Whizz wydającej dziennik „Sport”, a redakcję tworzą m.in. Adam Godlewski, Łukasz Żurek, Krzysztof Oliwa (przeszli ze „Sportu”) i Andrzej Klemba (wcześniej w Widzewie Łódź i „Gazecie Wyborczej”).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Deweloper Media uruchomiło IMOsports.pl. Szefem Matusiak, w redakcji Godlewski, Klemba i Oliwa
Jarosław Matusiak, fot. pzrugby.pl

IMOsports.pl działa od lipca. W serwisie publikowane są informacje i teksty publicystyczne dotyczące przede wszystkim różnych dyscyplin na czele z piłką nożną.

Szefem witryny jest Jarosław Matusiak, do niedawna związany z firmą deweloperską Murapol, w której pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu oraz zarządzał należącą do niej agencją marketingową Whizz. Firma Whizz od sierpnia 2017 roku jest wydawcą dziennika „Sport”, który przejęła od Ringier Axel Springer Polska.

Jarosław Matusiak z funkcją prezesa Whizz pożegnał się pod koniec kwietnia br., zastąpił go Nikodem Iskra, jednocześnie prezes Murapola (od stycznia ub.r.) i Abadon Real Estate. Matusiak przeszedł do Cavatina Holding, gdzie został dyrektorem marketingu i sprzedaży.

Dlaczego spółka należąca do Cavatina Holding zdecydowała się uruchomić IMOsports.pl? - Już wcześniej rozmawialiśmy o takim projekcie, właściciel zgodził się, żeby w coś takiego zainwestować - mówi Matusiak portalowi Wirtualnemedia.pl.

W redakcji byli dziennikarze „Sportu”, będą treści wideo

Redakcję IMOsports.pl tworzą obecnie Adam Godlewski, Krzysztof Oliwa, Łukasz Żurek i Andrzej Klemba. Godlewski zajmuje się piłką nożną, poprzednio przez półtora roku pracował w „Sporcie”, a wcześniej przez 14 lat w „Piłce Nożnej” (jako wicenaczelny) i przez 10 lat w „Przeglądzie Sportowym”. Jako ekspert piłkarski współpracował z wieloma stacjami telewizyjnymi.

Krzysztof Oliwa też poprzednio był związany ze „Sportem”, a przedtem m.in.  z „Gazetą Polską”. Łukasz Żurek wcześniej pracował w „Sporcie” i „Przeglądzie Sportowym”.

Andrzej Klemba przez ostatnie prawie dwa lata był dyrektorem komunikacji w klubie piłkarskim Widzew Łódź. Wcześniej przez 18 lat pracował w Agorze, m.in. jako dziennikarz sportowy i redaktor w „Gazecie Wyborczej” oraz wydawca stron Krakow.wyborcza.pl i Krakow.sport.pl.

Z IMOsports.pl są też związani była koszykarka Pamela Wrona i sędzia koszykarski Jan Delmanowski. Ponadto na stronie zamieszczane są komentarze innych ludzi ze świata sportu.

Na przełomie września i października w serwisie zaczną być publikowane treści wideo. - Dominantą będzie autorska publicystyka, ale pojawią się też materiały agencyjne - zapowiada Jarosław Matusiak.

Obecnie tworzony jest dział sprzedaży reklam, ma zacząć działać w ciągu kilku tygodni. - Nie ma wielkiego nacisku na reklamy, chcemy się skupiać na wartościowych treściach, przejrzystych informacjach. Ale oczywiście będziemy pozyskiwać reklamodawców. Na razie musimy „zrobić” pewne zasięgi, pokazać się szerzej światu - wyjaśnia Matusiak.

Deweloper Media od półtora roku wydaje Holistic.news

Wiosną ub.r. Deweloper Media uruchomiło serwis Holistic.news dotyczący tematyki politycznej, społecznej i gospodarczej, który działa na zasadach non-profit: nie ma tam reklam ani płatnych treści. W marcu br. firma wprowadziła do sprzedaży kwartalnik „Holistic News”.

W ub.r. Deweloper Media zanotowało 2,79 mln zł kosztów (wobec 1,01 mln zł rok wcześniej) i 11 tys. zł wpływów sprzedażowych. Działa przede wszystkim dzięki finansowaniu od Cavatina Holding.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej